free portfolio web templates

ПП «ІНТЕР КЕМІКАЛ ПРОДАКТС», спільно з німецькою компанією VOLKMANN&ROSSBACH Gmbh (виробники металевого та залізобетонного дорожнього огородження), пропонує металеве дорожнє огородження бар’єрного типу, що відповідає Європейським нормам DIN EN 1317, ISO EN DIN 1461, ZTV-PS 98, RPS 98 та TL-SP 99:


Safety Rail вид навантаження Н2 (стримувальна здатність 280 кДж)

Super-Rail Standard вид навантаження Н2 та Н4b (стримувальна здатність 280 та 720 кДж відповідно)

Super-Rail Zweifach вид навантаження Н2 та Н4b (стримувальна здатність 280 та 720 кДж відповідно)

Super-Rail Standard auf Bauwerk вид навантаження Н2 (стримувальна здатність 280 кДж)

Super-Rail Doppelt auf Bauwerk вид навантаження Н2 та Н4b (стримувальна здатність 280 та 720 кДж відповідно)

Super-Rail Plus auf Bauwerk вид навантаження Н4b (стримувальна здатність 720 кДж)

Maxi-Rail вид навантаження Н4b (стримувальна здатність 720 кДж)

Система Safety Rail відповідає підвищеній (вид навантаження Н2) стримувальній здатності, що становить 280 кДж. Установлюється в основному на штучних спорудах (мости, шляхопроводи, естакади). У поперечному перерізі складається зі стійки та трьох профілів (верхній, основний та нижній).
Стояки кріпляться за допомогою болтових з’єднань до поверхні штучної споруди/покриття. Основний та нижній профілі (балки) з'єднуються із стояком за допомогою деформаційних елементів (консолей). Всередині верхнього профілю проходить стальний трос. Конструкція системи Safety Rail дозволяє з'єднати її з іншими захисними системами.

Mobirise
Mobirise
Mobirise

Система Super-Rail Standard відповідає підвищеній (вид навантаження Н2) та високій (Н4b) стримувальній здатності, що становить 280 та 720 кДж відповідно. У поперечному перерізі складається із стояка, верхнього та нижнього (основного) профілів.
Постачання здійснюється зі стояком С125. Відстань між стояками 1,33 м. Верхній та нижній профілі з'єднуються із стояком за допомогою болтових з'єднань. Захисна балка (прогін) з'єднується із нижнім профілем за допомогою деформаційного елементу (консоль). Початок та кінець конструкції з'єднуються з іншою захисною системою за допомогою перехідного елементу.

Mobirise

Система Super-Rail Zweifach використовується як система для розподілення смуги огородження на автомобільних дорогах із 2-3 смугами руху в одному напрямку. Відповідає підвищеній (вид навантаження Н2) та високій (Н4b) стримувальній здатності, що становить 280 та 720 кДж відповідно. У поперечному перерізі складається із стояка, верхнього та нижнього (основного) профілів.
Конструкція та монтаж аналогічні до системи SuperRail Standard.

Mobirise
Mobirise
Mobirise

Система Super-Rail Standard auf Bauwerk поєднує в собі функції захисних систем для мостів та штучних споруд. Відповідає підвищеній (вид навантаження Н2) стримувальній здатності, що становить 280 кДж.
Стояки кріпляться за допомогою болтових з’єднань до поверхні штучної споруди/покриття. Верхній та нижній профілі кріпляться за допомогою болтів до стояків. Поздовжня балка системи з’єднується із нижнім профілем за допомогою деформаційного елементу (консолі).

Mobirise

Огородження дорожнє металеве бар’єрного типу Super-Rail Doppelt auf Bauwerk. Відповідає підвищеній (вид навантаження Н2) та високій Н4b) стримувальній здатності, що становить 280 та 720 кДж відповідно. Встановлюється в основному на мостах, шляхопроводах, де є обмеження в ширині проїзної частини.
Стояки кріпляться за допомогою болтових з’єднань до поверхні штучної споруди/покриття. Верхній та нижній профілі кріпляться за допомогою болтів до стояків. Поздовжня балка системи з’єднується із нижнім профілем за допомогою деформаційного елементу (консолі).

Mobirise
Mobirise
Mobirise

Система Super-Rail Plus auf Bauwerk поєднує в собі функції захисних систем для доріг та штучних споруд. Відповідає підвищеній (вид навантаження Н4b) стримувальній здатності, що становить 720 кДж.
Конструкція та монтаж подібні до системи Super-Rail Standard auf Bauwerk, але конструкція Super-Rail Plus auf Bauwerk включає додаткову рейку, що дає змогу витримувати вид навантаження Н4b.

Mobirise

Система Maxi-Rail встановлюється у найбільш небезпечних ділянках автомобільних доріг та відповідає підвищеній стримувальній здатності (вид навантаження Н4b), що становить 720 кДж. Постачання здійснюється зі стояком С125. Відстань між стояками 1,33 м. Поздовжня балка системи з’єднується із нижнім профілем за допомогою деформаційного елементу (консолі). В конструкції передбачені три сталеві троси.
Початок та кінець конструкції з'єднуються з іншою захисною системою за допомогою перехідного елементу.

Mobirise
Mobirise